مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-27سياسي

توجه به خانواده شاهد و ایثارگران در ارزشیابی فرمانداران موثر است


استاندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی جهت اشتغال به کار فرزندان شاهد و ایثارگر تقدیر می شوند، گفت: یکی از بخش های ارزشیابی فرمانداران توجه به مطالبات خانواده شهدا است.

- ، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در مجمع مشورتی ایثارگران استان تهران اظهار داشت: راهبرد اصلی مجمع مشورتی ایثار گران استان مبتنی بر اشتغال فرزندان قشر معظم شاهد و ایثارگر باشد و هرچند که در این دولت 16 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران استخدام می شوند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت اداره کل فنی و حرفه ای استان برای مهارت آموزی و ورود فرزندان شاهد و ایثارگر به فضای کسب کار بهره گرفت گفت: احکام رؤسای کمیته های ستاد بزرگداشت شهدای استان تهران به زودی صادر می شود.

استاندار تهران بیان داشت: دستگاه های اجرایی استان که در زمینه اشتغال به کار فرزندان شاهد وایثارگر اثر بخش عمل می کنند تقدیر می شوند یکی از بخش های ارزشیابی فرمانداران توجه به مطالبات خانواده های ایثارگر و شاهد است.

وی افزود: کارگروه اشتغال و آموزش مجمع مشورتی باید راهبردی همه جانبه نسبت به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر داشته باشد و بر اساس استعداد سنجی برای حمایت های تحصیلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به خانواده شاهد و ایثارگران در ارزشیابی فرمانداران موثر است

توجه به خانواده شاهد و ایثارگران در ارزشیابی فرمانداران موثر است