مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:102021-06-27اجتماعي

وصل شدن 150 مسجد فعال به پایگاه های اوقات فراغت


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: امسال 150 مسجد برتر و فعال را به شبکه شاد و سیستم پایگاه های اوقات فراعت وصل کردیم.

- ، علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی دانش آموزان اظهار داشت: اوقات فراغت مهم ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است.

وی افزود: امروز یکی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش آغاز می شود و جایگاه آموزش و پرورش در استمرار جریان تربیت در شرایط سخت کرونایی اهمیت پیدا می کند.

کاظمی ادامه داد: با تجربه سال گذشته امسال با برنامه تر و هم افزاتر ورود پیدا کردیم و امروز در صفحه اول شاد پایگاه تابستانی من باز شده و فعالیت دانش آموزان شروع شده همچنین سرویس های جدیدی در شاد اضافه خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال سامانه همگام را به شبکه شاد وصل کردیم که نشان از ارتقای حوزه فناوری بود و هم افزایی با بخش های برون و درون سازمانی شکل گرفت.

وی خبر داد امسال 150 مسجد برتر و فعال را به شبکه شاد و سیستم پایگاه های اوقات فراعت وصل کردیم و هر مسجد را به 3 پ ایگاه ارتباط می دهیم که اتفاق مبارکی است.

کاظمی شعار فعالیت های تابستانی را هر دانش آموز یک نقش اجتماعی دانست و ادامه داد: مهم ترین سیاست ما تحقق شعار سال رهبری و ایجاد جذابیت و نشاط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصل شدن 150 مسجد فعال به پایگاه های اوقات فراغت

وصل شدن 150 مسجد فعال به پایگاه های اوقات فراغت