مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:102021-06-27سياسي

پخش مستند «مواضع شهید بهشتی» و «مصیر» از شبکه چهار سیما


مستند «مواضع شهید بهشتی» و ویژه برنامه «مصیر» دو برنامه ای است که شبکه چهار سیما برای چهلمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی تدارک دیده است.

- ، گروه اجتماعی شبکه چهار سیما به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در حادثه 7 تیر1360 ، دو برنامه مصیر و مواضع بهشتی ، ویژه گرامیداشت یاد ایشان را تدارک دیده است.

مجموعه مستند مواضع بهشتی به مناسبت چهلمین سالگرد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از یکشنبه 6 تیرماه به مدت 4شب، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

در این مستند چهار قسمتی که کاری از کانون اندیشه جوان با همکاری گروه اجتماعی شبکه چهار است آرا و نظریه های شهید سید محمد حسینی بهشتی بررسی خواهد شد، همچنین در این برنامه به موضوعاتی نظیر : او چگونه می اندیشید؟، نظرات او در حوزه عدالت، آزادی ها اجتماعی، تعلیم و تربیت، ارکان اصلی نظام اجتماعی، نهاد و نهادسازی چه بود؟، درباره معماری حقوقی او بر قانون اساسی چه می دانید؟ پرداخته می شود و اینکه اساسا شهید بهشتی را آنطور که شایسته است باید شناخت؛ مجموعه مستند مواضع بهشتی از یکشنبه 6 تیر تا چهارشنبه 9 تیر هرروز ساعت 19 پخش خواهد شد.

همچنین برنامه مصیر نیز به همین مناسبت با برررسی ابعاد فکری این شهید بزرگوار با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی و اجرای عطاءالل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستند «مواضع شهید بهشتی» و «مصیر» از شبکه چهار سیما

پخش مستند «مواضع شهید بهشتی» و «مصیر» از شبکه چهار سیما