مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-27اجتماعي

سامانه کشوری یاریگران زندگی در فارس رونمایی شد


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی سامانه کشوری یاریگران در فارس خبر داد و گفت: واگذاری این مسئولیت کشوری به استان حاصل تلاش های روسای ادارات و کارشناسان امور تربیتی در بخش آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی، در آیین رونمایی از سامانه یاریگران زندگی که به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر،  با حضور دبیر و اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس و معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان برگزار شد، طرح یاریگران زندگی را یکی از فعالیت های تربیتی برشمرد که نتایج واقعی آن در درازمدت و در آینده نمایان می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با ابراز خرسندی از توقف رشد آمار مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان مقطع متوسطه در فارس گفت: جامعه امروز ما نیازمند خودباوری است، لذا باید به این باور برسیم که اگر کارها مستمر و دائمی باشد نتیجه خواهد داد و دستیابی به توقف آمار رشد مصرف در دانش آموزان مقطع متوسطه موضوع مهمی است که حاصل تلاش همکاران و دانش آموزان یاریگر زندگی در کانون های یاریگران زندگی استان است.

وی ادامه داد: ایجاد مصونیت و خود مراقبتی یکی از نکات مهم در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است که باید تمام برنامه ها متمرکز بر خودمراقبتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه کشوری یاریگران زندگی در فارس رونمایی شد

سامانه کشوری یاریگران زندگی در فارس رونمایی شد