مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-27اقتصادي

کمپین کارگران برای راه اندازی «آزمایش»؛ حیف این کارخانه های بزرگ که انبار کاه شود


یکی از کارگران سابق کارخانه آزمایش گفت: دلم برای کارخانه ای که سال ها تولید لوازم خانگی با کیفیت داشته و الان تبدیل به انبار شده می سوزد.

- جواد بهمیی از کارگران سابق کارخانه آزمایش در گفت وگو با خبرنگار فارس من خبرگزاری فارس با اشاره به تاریخچه فعالیت کارخانه تولیدی آزمایش در زمینه لوازم خانگی گفت: کارخانه آزمایش دو شعبه در تهران و مرودشت دارد و صاحب آن محسن آزمایش بود،  شعبه تهران این کارخانه از قبل از انقلاب لوازم خانگی ایرانی تولید می کرد اما کارخانه مرودشت بعد از انقلاب تاسیس شد که محصولات متنوع لوازم خانگی را را پا به پای تهران بر عهده داشت.

لوازم خانگی نسبت به سایر محصولات ایرانی دارای کیفیت مناسبی داشت اما پس از چند سال این کارخانه تولیدی با مشکلاتی روبه رو شد، از جمله مشکلات اقتصادی و به روز نبودن دستگاه ها باعث شد که با فروش اموال بدهی این کارخانه به بانک پس از آنکه این کارخانه به بخش خصوصی واگذار شد.

  این سردبیر فارس من با اشاره به تعطیلی کارخانه آزمایش و بیکاری کارگران آن، اظهار داشت: با بوجود آمدن مشکلات مالی کم کم کارگرها اخراج شدند به طوری که  روزگاری شعبه مرودشت که حدود 1400 کارگر داشت  بطور کامل تعطیل شد که این بیکاری کارگران تاثیر چشمگیری در افزایش نرخ بیکاری منطقه داشت، این کارگران به شغل کشاورزی روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین کارگران برای راه اندازی «آزمایش»؛ حیف این کارخانه های بزرگ که انبار کاه شود

کمپین کارگران برای راه اندازی «آزمایش»؛ حیف این کارخانه های بزرگ که انبار کاه شود