مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-27سياسي

رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد


رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد و بدون حضور رسانه نمی توانیم قانونگرایی و مبارزه با فساد را در کشور محقق کنیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بازرسی استان قزوین گفت: رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد و بدون حضور رسانه نمی توانیم قانونگرایی و مبارزه با فساد را در کشور محقق کنیم.

عبدالله آقا علیخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 6 تیر در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ گفت: مهم ترین وظیفه سازمان بازرسی گسترش عدالت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم است.

وی در ادامه با اشاره این موضوع که یکی از راهکارهای تحقق قانون گرایی و مبارزه با فساد در کشور وجود رسانه های آگاه است، تصریح کرد: رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد و بدون حضور رسانه نمی توانیم قانون گرایی و مبارزه با فساد را در کشور محقق کنیم.

مدیرکل بازرسی استان قزوین ضمن اشاره به این موضوع که تأکید سازمان بازرسی استفاده از ظرفیت رسانه ها است، بیان کرد: در این حوزه نباید از نقد منصفانه رسانه ها بترسیم زیرا نقد منصفانه سازنده است.

وی با تأکید بر لزوم تربیت خبرنگار تخصصی در موضوعات مربوط به دستگاه قضا ادامه داد: در سال های اخیر ارتباط قوه قضاییه با خبرنگاران و رسانه ها خیلی بهتر شده اما در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد

رسانه نقش اساسی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت و آزادی دارد