مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-27سياسي

لزوم تشکیل کمیته اجرا و نظارت بر مصوبات شورای مدیریت سبز


رییس دانشگاه تربیت مدرس در خصوص اجرای برنامه های شورای مدیریت سبز این دانشگاه گفت: باید یک کمیته اجرا و نظارت بر مصوبات شورای مدیریت سبز تشکیل گردد و از تجربیات سایر دانشگاه ها در این زمینه استفاده شود.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس در خصوص اجرای برنامه های شورای مدیریت سبز این دانشگاه گفت: باید یک کمیته اجرا و نظارت بر مصوبات شورای مدیریت سبز تشکیل گردد و از تجربیات سایر دانشگاه ها در این زمینه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای راهبری مدیریت سبز این دانشگاه ضمن تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات شورای سبز و اجرایی شدن آنها، اظهار کرد: باید موارد مهمی که اجرای آن به دلایل مختلف از جمله مشکل بودجه، ناقص مانده مشخص و بر اساس بودجه ابلاغی از سوی معاونت برنامه ریزی دانشگاه، اقدامات لازم جهت تکمیل و اجرایی شدن آنها صورت گیرد.

همچنین یک جدول برنامه و اقدام، تعریف گردد و مصوبات دو سال اخیر شورا بررسی و اتمام و اجرایی شدن آنها مورد توجه قرار گیرد و برنامه های جدید مهم و اولویت دار نیز به صورت بسیار محدود تعریف و تصویب شود و با پیگیری مستمر، پیشرفت کارها سریع تر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه و برنامه های ارتباطی دانشگاه به صورت گزینش شده صورت گیرد و با تقویت اقدامات عملی داخلی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیته اجرا و نظارت بر مصوبات شورای مدیریت سبز

لزوم تشکیل کمیته اجرا و نظارت بر مصوبات شورای مدیریت سبز