مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-27اجتماعي

مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد، مبتنی بر درمان در هفته بهزیستی خبر داد.

- ، محمد محمدی قیداری ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل بهزیستی استان گفت: اداره کل بهزیستی استان از طریق اجرای برنامه های آگاه سازی برنامه هایی را اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی و ارائه خدمات در این بخش از اقدامات بهزیستی بوده است، اظهار کرد: 100 هزار نفر تحت پوشش برنامه های پیشگیری اداره کل هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: برنامه های بهزیستی شامل اجرای کارزار رسانه ای، نصب پوستر و بنر، چاپ و تکثیر برگه های اطلاع رسانی، هماهنگی با پایانه های اتوبوسرانی، هماهنگی با صدا و سیما، تهیه کلیپ و موشن گرافی، اجرای برنامه های آموزشی در هشت محیط آموزشی است و در بحث پیشگیری از اعتیاد اقدامات بسیاری توسط بهزیستی انجام می شود.

محمدی قیداری با بیان اینکه مراکز ترک اعتیاد در استان زیاد است و ارائه خدمات مشاوره و پزشکی دارند، ابراز کرد: 11 مرکز درمانی با بیش از دو هزار خدمات در سال گذشته فعالیت لازم را داشتند.

وی گفت: با همکاری گروه های همکار دو هزار و 874 نفر از خدمات این مراکز بهره مند شدند و مرکز تبصره دو ماده 16 نیز با هدف گروه جمعی فعالیت دارد و طی سال گذشته 411 دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در زنجان

مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد در زنجان