مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-27سياسي

تجلیل از 23 نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری کرمانشاه


به مناسبت هفته قوه قضاییه از 23 نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری استان کرمانشاه تجلیل شد.

- ، ظهر امروز طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از 23 نفر از از قضات و کارمندان نمونه حوزه های قضایی استان کرمانشاه که در رسیدگی به امور محوله، تکریم ارباب رجوع و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی عملکرد مطلوبی داشته اند، تجلیل شد.

پرویز توسلی زاده در این مراسم اظهار کرد: تلاش کردیم رابطه خوبی میان مجموعه قضایی استان کرمانشاه ایجاد کنیم و معتقدیم پیشرفت زمانی حاصل می شود که کارها علم محور و تجربه گستر باشد.

وی افزود: بنای کار ما رابطه خوب با مردم و همکاران است و در این راستا تا جایی که ممکن بوده پذیرای درخواست های این عزیزان بوده ایم.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به حدیثی از امام هادی (ع) که می فرمایند: من هانت علیه نفسه فلا تامن شره بترس از آدمی که خودش برای خودش قیمت ندارد.

آدمی که احساس شرافت و کرامت در خود نمی کند از شر او ایمن مباش تصریح کرد: دیده شدن و احساس ارزشمند بودن، محور اخلاق حرفه ای است و منتهی به تولید رفتار مثبت می شود؛ بنابراین اگر مشکلی هم باشد با همکاران در میان گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از کسانی است که با تمام وجود و همه محدودیت ها، متعهدانه به نظام مقدس اسلامی و ملت شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 23 نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری کرمانشاه

تجلیل از 23 نفر از قضات و کارکنان نمونه دادگستری کرمانشاه