مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:402021-06-27اقتصادي

شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است


استاندار قم، شهرک صنعتی الغدیر را یک نقطه استراتژیک برای استان دانست که می تواند جاذب سرمایه گذاران داخل و خارج از استان باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در حاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی الغدیر قم و در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از زحمات دست اندرکاران بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: شهرک صنعتی الغدیر یکی از شهرک های با قابلیت زیاد در استان است که 864 هکتار زمین برای فاز نخست آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این شهرک به زیرساخت های آب و برق مجهز است و خوشبختانه امروز هم بهره برداری از پروژه گازرسانی به آن به سرانجام رسید.

استاندار قم با تصریح بر این که این شهرک در حد فاصل قم و تهران به عنوان یک نقطه استراتژیک بسیار مهم شناخته می شود خاطر نشان کرد: علاوه بر سرمایه گذاران داخل استان می توان از ظرفیت سرمایه گذاران خارج از استان بویژه سرریز صنایع استان تهران در این شهرک بهره گرفت و آنان را به حضور در این شهرک صنعتی تشویق کرد.

سرمست همچنین اذعان کرد: با توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان، عملا این قابلیت در استان برای پاسخگویی به تقاضای سرمایه گذاران و کارآفرینان استان های دیگر بویژه استان تهران پدید می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است

شهرک صنعتی الغدیر یک نقطه استراتژیک برای قم است