مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:502021-06-27اقتصادي

روزهای خوش تاجران ایرانی در دوبی


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات متحده عربی می گوید مسیر برای افزایش تجارت مشترک دو کشور تا دو برابر فراهم خواهد شد.

- رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات متحده عربی می گوید مسیر برای افزایش تجارت مشترک دو کشور تا دو برابر فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید فرزانگان در نشست خبری امروز اظهار کرد: در حال حاضر میزان تجارت مشترک میان دو کشور حدود 16 میلیارد دلار تخمین زده می شود اما با توجه برنامه ریزی های صورت گرفته می توان انتظار داشت که در سال 2025 میزان تجارت مشترک به 20 میلیارد دلار و در 10 سال به 30 میلیارد دلار افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری اکسپو دوبی در سال جاری، توضیح داد: در جریان این نمایشگاه ما امکان آن را خواهیم داشت که محصولات ایرانی را در سطحی جهانی معرفی کنیم و از جاذبه های گردشگری گرفته تا دستاوردهای علمی و صنعتی کالاهای ایرانی دیده شوند.

به گفته رییس اتاق بازرگانی اتاق ایران و امارات، حتی امکان معرفی واکسن ایرانی کرونا در اکسپو دوبی نیز وجود خواهد داشت و همه شرکت های ایرانی امکان آن را که با حضور نمایندگانشان محصولات خود را به شکل حضوری یا مجازی عرضه کنند خواهند داشت.

همچنین حسن زمانی – مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها – نیز در این نشست اعلام کرد: نمایشگاه اکسپو دوبی در زمانی حدودا شش ماهه برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خوش تاجران ایرانی در دوبی

روزهای خوش تاجران ایرانی در دوبی