مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-27سياسي

مشکلات کارخانه ”فولاد چشمه علی محمد» در حال پیگیری است


رییس دادگستری ملایر با بیان اینکه مشکلات کارخانه ”فولاد چشمه علی محمد» در حال پیگیری است گفت: با جدیت پیگیر رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر سعید احمدی فر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطبوعات و رسانه ها، کمک حال دستگاه قضا هستند و با اطلاع رسانی موثق خود نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم ایفا می کنند، اظهار کرد: اگر مسائل حقوقی در کنار اطلاع رسانی اخبار در رسانه ها و نشریات تحلیل شود، میزان آگاهی مردم افزایش پیدا می کند.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه افزود: با افزایش شعب رسیدگی و الکترونیکی شدن سیستم قضایی، پرونده ها سریعاً تعیین تکلیف می شونددر حالی که در گذشته ابلاغ ها و اخطاریه ها در رشد پرونده ها دخیل بوده است گفت: با این وجود در زمان پیک کرونا همچنان همکاران ما با تمام قوا سر کار و مشغول خدمت بوده اند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد دفاتر قضایی تصریح کرد: دفاتر قضایی مستقیماً زیر نظر خود ما فعالیت می کنند و نظارت دقیقی بر عملکرد آنها داریم، اگر تخلفی حادث شود، موضوع مجدانه پیگیری خواهد شد.

رییس دادگستری شهرستان ملایر با اشاره به نظارت بر کار وکلا، افزود: اگر مطلع شویم وکیلی مرتکب تخلف و یا جرم شده، مراتب به دادستان اعلام و مورد رسیدگی قرار می گیرد، موکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارخانه ”فولاد چشمه علی محمد» در حال پیگیری است

مشکلات کارخانه ”فولاد چشمه علی محمد» در حال پیگیری است