مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-27اجتماعي

همدردی مدیرکل محیط زیست ایلام با جامعه ی خبری


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حضور در جهاددانشگاهی ایلام و دیدار با رییس این واحد، درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

- ایسنا/ایلام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با حضور در جهاددانشگاهی ایلام و دیدار با رییس این واحد، درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

غلامرضا ابدالی در دیدار با سیدغلامرضا حسینی با ابراز تاسف از درگذشت ناباورانه 2 تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس اظهار کرد: این اتفاق ناگوار همه ی ما را محزون و شیرینی انجام کارهای انجام شده در دریاچه ی ارومیه را بر ما تلخ کرد.

وی گفت: این عزیزان برای انعکاس کارهای بزرگ انجام شده به منطقه اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه همه ما را داغ دار کردند و امروز سازمان حفاظت از محیط زیست مانند خانواده بزرگ رسانه داغدار است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه محیط زیست ما همچنان نیازمند تلاش همکاران زنده یادان مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی خبرنگاران عزیز، پرتلاش و فقید زیست محیطی است.

ابدالی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست بدون همکاری رسانه ها ناممکن است، از تلاش های خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه ایلام، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی مدیرکل محیط زیست ایلام با جامعه ی خبری

همدردی مدیرکل محیط زیست ایلام با جامعه ی خبری