مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-27سياسي

2 هزار معتاد در سال های گذشته از دام اعتیاد رها شده اند


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از بهبودی کامل دو هزار معتاد و بازگشت آن ها به زندگی عادی در طی چند سال گذشته در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام بهشتی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 94 مرکز سرپایی سوءمصرف مواد مخدر وجود دارد که بیش از 20 هزار معتاد در این مراکز تحت درمان هستند.

وی افزود: خوشبختانه در طی چند سال گذشته بیش از 2 هزار معتاد از دام اعتیاد خلاصه شده و با موفقیت چرخه درمان را پشت سر گذاشته و با بهبودی کامل به زندگی عادی برگشته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر در استان اردبیل 11 کمپ ترک اعتیاد فعال است که با توجه به شرایط کرونایی با نصف ظرفیت یعنی بستری 814 نفر به فعالتشان ادامه می دهند.

وی تعداد زندانیان دارای اعتیاد در استان اردبیل را 2 هزار و 560 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 2 هزار و 560 زندانی در استان اردبیل دارای اعتیاد به انواع مواد مخدر هستند که 12 نفر این تعداد را زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار معتاد در سال های گذشته از دام اعتیاد رها شده اند

2 هزار معتاد در سال های گذشته از دام اعتیاد رها شده اند