مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:152021-06-27سياسي

یزد در حال برگزاری چهارمین دوره کتاب سال/بررسی تاکنون 752 عنوان کتاب در یزد


دبیرعلمی چهارمین دوره کتاب سال استان یزد از برگزاری چهارمین دوره کتاب سال این استان در تیرماه خبر داد.

- حجت الاسلام شهاب الدین وحیدی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که استقبال نویسندگان از چهارمین دوره کتاب سال استان مطلوب بوده اظهار کرد: در این دوره تعداد 752 عنوان کتاب به دبیرخانه رویداد چهارمین دوره کتاب سال استان ارسال شده است.

وی با بیبان اینکه از میان آثار ارسالی تنها 29 عنوان کتاب به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شد افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه در سه نوبت داوری و ارزیابی می شوند که در هر محله از بررسی ها تعدادی از آثار از مرحله رقابت حذف خواهند شد.

دبیرعلمی چهارمین دوره کتاب سال استان یزد ادامه داد: علی رغم مشکلاتی  که در حوزه چاپ و نشر کتاب وجود داشت، تعداد آثار ارسالی به این دوره با رشد مناسبی روبرو بود که نشان از علاقه نویسندگان به این موضوع همچنین برگزاری مطلوب دوره های کتاب سال است.

وی در خصوص نتیجه بررسی ها و ارسال آثار به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به فارس گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه کتاب سال استان یزد در قالب گروه های دوازده گانه در حوزه های مختلف توسط خانه کتاب ایران و داوران کشوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از آن به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در حال برگزاری چهارمین دوره کتاب سال/بررسی تاکنون 752 عنوان کتاب در یزد

یزد در حال برگزاری چهارمین دوره کتاب سال/بررسی تاکنون 752 عنوان کتاب در یزد