مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-27اقتصادي

جزییات نحوه ثبت نام برای دریافت انسولین های قلمی در خراسان رضوی


مدیرعامل انجمن دیابت خراسان رضوی گفت: طرح ثبت نام انسولین به منظور ساماندهی فرایند توزیع راحت و بی دغدغه انسولین های قلمی و ارتقاء سطح دسترسی افراد دیابتی به این گروه از داروها در خراسان رضوی آغاز شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل انجمن دیابت خراسان رضوی گفت: طرح ثبت نام انسولین به منظور ساماندهی فرایند توزیع راحت و بی دغدغه انسولین های قلمی و ارتقاء سطح دسترسی افراد دیابتی به این گروه از داروها در خراسان رضوی آغاز شد.

وحید آذری فر با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، توزیع عادلانه انسولین در سطح کشور و جلوگیری از قاچاق آن بوده که اگر به درستی صورت پذیرد، می تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شده و برطرف کننده مشکلات متعدد افراد دیابتی در زمینه تهیه انسولین های مورد نیاز افراد باشد.

مدیرعامل انجمن دیابت خراسان رضوی ادامه داد: این انجمن با در نظر گرفتن تمامی موانع و مشکلات موجود پیش روی دیابتی ها، پس از مذاکره با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پیگیری های مستمر از مقامات مسئول، موفق به دریافت مجوز ثبت نام انسولین های قلمی برای افراد دیابتی ساکن در کلیه شهرهای حوزه تحت پوشش این دانشگاه در سطح استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه ثبت نام برای دریافت انسولین های قلمی در خراسان رضوی

جزییات نحوه ثبت نام برای دریافت انسولین های قلمی در خراسان رضوی