مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-27دانش

شرکت 80 دانشجو از سراسر کشور در رویداد استارتاپی «کسب و کارهای سلامت محور»شاهرود


مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: برگزیدگان رویداد استارتاپی «کسب و کارهای سلامت محور در دوران کرونا و پسا کرونا» با ارائه بیش از 20 ایده از سوی شرکت کنندگان سراسر کشور مشخص شدند.

- شرکت 80 دانشجو از سراسر کشور در رویداد استارتاپی کسب و کارهای سلامت محور شاهرود ایسنا/سمنان مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: برگزیدگان رویداد استارتاپی کسب و کارهای سلامت محور در دوران کرونا و پسا کرونا با ارائه بیش از 20 ایده از سوی شرکت کنندگان سراسر کشور مشخص شدند.

دکتر سعید ناظمی 6 تیرماه از شرکت بیش از 80 دانشجوی سراسر کشور در رویداد استارتاپی کسب و کارهای سلامت محور در دوران کرونا و پسا کرونا خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ارتقای فرهنگ کسب و کار در حوزه علوم پزشکی در دوران کرونا و پساکرونا است.

وی با بیان اینکه این رویداد علمی از 25 تا 31خرداد به صورت مجازی برگزار شد، اضافه کرد: بیش از 80 دانشجو از رشته های مختلف علوم پزشکی و سایر رشته ها از سراسر کشور در این رویداد شرکت کردند.

دکتر ناظمی به برگزاری چهار کارگاه آموزشی طی این دوره اشاره کرد و افزود: آشنایی با استارتاپ، آشنایی با مدل های کسب و کار، آشنایی با روش ارائه و صندلی تجربه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 80 دانشجو از سراسر کشور در رویداد استارتاپی «کسب و کارهای سلامت محور»شاهرود

شرکت 80 دانشجو از سراسر کشور در رویداد استارتاپی «کسب و کارهای سلامت محور»شاهرود