مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-27اقتصادي

مرده های مرفه و بی پول کدام قسمت آرامستان اراک دفن می شوند؟


خرید خانه آخرت در اراک هم دستخوش بازارسیاه شده و قیمت قبر در آرامستان اراک برای مردگان مرفه و نیازمند متفاوت است، این قیمت ها هم ربطی به تحریم و ارز 4200 تومانی ندارد، - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ ندای مرگ دیر یا زود در گوش هایمان خواهد پیچید و دیر یا زود همه از این دنیای فانی رخت خواهیم بست و به سرای باقی خواهیم شتافت.

 شاید تصورش را نکنیم که روزی همه ما خواهیم مرد و راهی آرامستان خواهیم شد، پایان زندگی همه ما انسان ها به خانه تنگ و تاریکی به نام قبر ختم می شود، که این روزها روی خوش به مردگان نشان نمی دهند.

گرانی و چند نرخی قبرها در آرامستان اراک انسان را از مردن پشیمان می کند، یا بهتر است بگوییم بعد از مردن هم فرق دارد که پولدار باشی یا بی پول، وضع مالی ات خوب است یا بد.

جای بسی تاسف است که بگوییم خرید خانه آخرت در اراک هم دستخوش بازارسیاه شده و قیمت قبر در آرامستان اراک برای مردگان مرفه و نیازمند متفاوت است، این قیمت ها هم ربطی به تحریم و ارز 4200 تومانی ندارد، قیمت قبر در آرامستان اراک از 2 میلیون تومان آغاز و به 20 تا 30میلیون تومان و حتی بالاتر از آن هم می رسد.

هرچه قبر در مناطق لاکچری نشین تر وقدیمی تر باشد گران تر است، یا به گفته سرپرست قبلی سازمان آرامستان اراک قیمت قبر در معابر فرعی بین 30 و در معابر اصلی تا 40 میلیون تومان هم قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرده های مرفه و بی پول کدام قسمت آرامستان اراک دفن می شوند؟

مرده های مرفه و بی پول کدام قسمت آرامستان اراک دفن می شوند؟