مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-27سياسي

جلسات شبکه امامت باید نقطه آغاز تحولات بزرگ در جامعه باشد


نشست دست اندر کاران شبکه امامت نباید خرج مسائل کم ارزش شود، بلکه باید نقطه آغازی برای تحولات بزرگ در جامعه باشد.

- بجنورد- مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: نشست دست اندر کاران شبکه امامت نباید خرج مسائل کم ارزش شود، بلکه باید نقطه آغازی برای تحولات بزرگ در جامعه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی با محوریت تبیین امامت و جایگاه آن در جامعه پردازی با حضور حجت الاسلام سیدناصر میر محمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در جمع مسئولان شبکه امامت خراسان شمالی و برخی از صاحب نظران برگزار شد.

حجت الاسلام میرمحمدیان در این نشست با اشاره به فرازهایی از دعای عهد گفت: همه ما به ظهور اعتقاد داریم و از سوی دیگر به آنچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ذیل عنوان های خودسازی، جامعه پردازی و تمدن اسلامی آورده اند باور داریم.

مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: ما معنای خودسازی را می دانیم، اما نکته مهم اینجا است که باید بدانیم جامعه پردازی به چه معنا است؛ چه اتفاقی باید بیفتد که این امر محقق شود؛ تمدن سازی چیست و چه کسی مدعی راه اندازی تمدن اسلامی است؟ بی شک این تحقق تمدن اسلامی وظیفه حوزه و روحانیت است.

تمدن اسلامی فراتر از تحقق رساله عملیه است وی افزود: برخی تمدن اسلامی را در تحقق رساله عملیه می دانند، یا آن را خودشکوفایی، تحقق معنویت و پیاده سازی سبک زندگی اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات شبکه امامت باید نقطه آغاز تحولات بزرگ در جامعه باشد

جلسات شبکه امامت باید نقطه آغاز تحولات بزرگ در جامعه باشد