مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-27سياسي

1246 داوطلب کنکوری در بیجار


رییس آموزش و پرورش شهرستان بیجار از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون سراسری با حضور 1246 داوطلب خبرداد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش شهرستان بیجار از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون سراسری با حضور 1246 داوطلب خبرداد.

غلامرضا جعفری ظهر یکشنبه ( 6 تیرماه ) در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار با اشاره به تغییر مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در بیجار عنوان کرد: نزدیک به هشت سال مسئولیت برگزاری کنکور برعهده دانشگاه پیام نور بود که امسال این مسئولیت در بیجار به آموزش و پرورش واگذار شد.

وی به تشریح روند برگزاری کنکور سراسری در بیجار پرداخت و گفت: چهار حوزه شامل مدارس کوثر، فاطمیه، دکتر حسابی و هنرستان سازندگان برای برگزاری این آزمون تعیین شده است؛ 750 داوطلب دختر، 496 داوطلب پسر و در مجموع 1246 داوطلب کنکور سراسری از چهارشنبه 9 تیر به رقابت می پردازند.

جعفری افرود: شروع برگزاری آزمون روز چهارشنبه 9 تیرماه با رشته هنر به صورت مختلط در مدرسه کوثر است؛ پنج شنبه 10 تیر ماه آزمون رشته ریاضی و انسانی در مدارس کوثر و سازندگان، جمعه 11 تیرماه کنکور رشته تجربی در مدارس کوثر و حسابی و آزمون رشته زبان خارجه شنبه 12 تیرماه در مدارس کوثر و سازندگان برگزار خواهد شد که تمامی آزمون ها در نوبت صبح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1246 داوطلب کنکوری در بیجار

1246 داوطلب کنکوری در بیجار