مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:052021-06-27حوادث

مقابله با مواد مخدر به جای گزارش دادن نیازمند طرح است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در شورای هماهنگی مبارزه با مخدر باید به جای گزارش دادن طرح بدهیم، گفت: می توانیم طرح داده و براساس آن یک منطقه خاص را به صورت پایلوت پاکسازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری عصر یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر و دستگیرشدگان از قاچاقچیان از نظر فعالیت نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است اما باید علت این افزایش را تحلیل کرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید بررسی کنیم که آیا این افزایش کشفیات به علت هوشمندی بیشتر پلیس رخ داده و یا ورودی مواد مخدر به استان ما بیشتر شده است.

ملانوری ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قرار دارد و بسیار قاطع در این زمینه عمل می کنند که به واسطه کویر طولانی خراسان جنوبی کار سختی محسوب می شود.

وی گفت: در کنار برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر باید به حوزه پیشگیری و درمان نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه برنامه ریزی های ما باید بر کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر متمرکز باشد، اظهار کرد: هر چه تقاضا کم باشد به طور طبیعی عرضه مواد مخدر نیز در سطح جامعه و در بین جوانان کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با مواد مخدر به جای گزارش دادن نیازمند طرح است

مقابله با مواد مخدر به جای گزارش دادن نیازمند طرح است