مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-27سياسي

بازنگری در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، لازمه مبارزه با اعتیاد


دادستان شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: بازنگری در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، از مهمترین الزامات مبارزه با اعتیاد است.

- ایسنا/گیلان دادستان شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: بازنگری در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، از مهمترین الزامات مبارزه با اعتیاد است.

یاسر همدمی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: احقاق حقوق عامه مردم از اهداف قوه قضاییه است و در راستای تأمین سلامت و بهداشت جامعه، مقابله با متصرفین و آسیب های محیط زیست و سایر موارد به عنوان مدعی العموم وارد می شود.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در شهرستان آستارا به اقدامات انجام شده در راه آهن، اسکله، محوطه سازی گمرک و سایر پروژه های مهم شهرستان نیز نظارت دارد، ادامه داد: نظارت بر تسریع تکمیل این پروژه ها و روند عملیات احداث آنها در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مردم اطمینان کامل داشته باشند که دادگستری برای مطالبه قانونی حقوق آنها با تمام توان ایستاده است، افزود: رقم عمده ای از پرونده های دادگستری به طور مستقیم و یا غیرمستقیم با مواد مخدر در ارتباط است.

همدمی، با بیان اینکه طلاق، درگیری، چک های برگشتی، بدهکاری و سایر جرایم نیز به شکل غیرمستقیم با قاچاق مواد مخدر و یا مصرف آن در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از محکومان زندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، لازمه مبارزه با اعتیاد

بازنگری در ساختارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، لازمه مبارزه با اعتیاد