مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-27سياسي

رییس سازمان زندان ها: 70 درصد از زندانیان کشور مربوط به جرائم مواد مخدر هستند


44 درصد از محکومان به طور مستقیم و 26 درصد نیز غیرمستقیم مربوط به جرائم مواد مخدر هستند و این یعنی 70 درصد آمار زندانیان کشور.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها صبح امروز و در ششمین روز هفته قوه قضاییه از دادسرا و دادگاه انقلاب تهران بازدید کرد.

رییس سازمان زندان ها در حاشیه این بازدید پنج ساعته گفت: حضور قضات در زندان ها را در فرآیند اصلاح و تربیت مددجویان امری ضروری می دانم.

چه بسا لازم است همکاران قضایی ما با حضور در زندان ها، همانند یک پزشک، روند درمانی محکومان و نتیجه تاثیرات نسخه درمانی را بررسی کنند.

وی افزود: چنین سرکشی ها و بازدید های مستقیمی می تواند درمواقع لزوم موجبات تجدیدنظر در احکام صادره را فراهم سازد.

حاج محمدی تأکید کرد: 44 درصد از محکومان به طور مستقیم و 26 درصد نیز غیرمستقیم مربوط به جرائم مواد مخدر هستند و این یعنی 70 درصد آمار زندانیان کشور؛ در بسیاری از این پرونده ها می توان از مجازات جایگزین حبس استفاده کرد و حتما زندان مکان و درمان مناسبی برای معتادین نیست.

گفتنی است؛ محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها با حضور در دادسرا و دادگاه انقلاب تهران از بخش های مختلف این مرکز ازجمله شعب دادگاه، دادسرا، اجرای احکام، تجدیدنظر، شعب اصل 49 و مجموعه اداری آن بازدید کرد و با قضات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: 70 درصد از زندانیان کشور مربوط به جرائم مواد مخدر هستند

رییس سازمان زندان ها: 70 درصد از زندانیان کشور مربوط به جرائم مواد مخدر هستند