مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:302021-06-27اقتصادي

بانک صادرات ایران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان


بانک صادرات ایران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان است.

- به نقل از ذوب آهن اصفهان، حجت اله صیدی مدیر عامل و جمعی از دیگر مسئولین بانک صادرات ایران یک شنبه 6 تیر ماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید این شرکت، با منصور یزدی زاده مدیر عامل، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی و دیگر مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آخرین شرایط و تحولات تولیدی، مسائل مالی، تأمین مواد اولیه، تولید ریل ملی، فروش و صادرات و دیگر مسائل شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر گسترش مناسبات و تعاملات فی مابین تاکید شد.

منصور یزدی زاده در این بازدید گفت: در سال گذشته تعاملات اقتصادی وسیعی با تمامی بانک های کشور و از جمله بانک صادرات ایران داشتیم که امسال تداوم دارد و توسعه می یابد.

در حال حاضر با توجه به سرمایه عظیم در گردش ذوب آهن و برنامه های مربوط به توسعه کمی و کیفی شرکت نیازمند تأمین مالی قابل توجهی برای خرید مواد اولیه و فراهم آوردن سایر امکانات هستیم.

مدیرعامل ذوب آهن تسهیلات مالی با نرخ مناسب را یکی از خدمات مهم بانک ها دانست و گفت: با توجه به اطمینان متقابل بین این دو سازمان، بانک صادرات می تواند ذوب آهن اصفهان را با ارائه تسهیلات یاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان

بانک صادرات ایران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان