مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-27اجتماعي

فارس حداقل 12 هزار معلم کم دارد


مدیرکل آموزش و پرورش فارس کمبود نیروی انسانی را در این نهاد حدود 17هزار نفر اعلام و اضافه کرد: این کمبود درصورتی است که بازنشستگان تمایلی به ادامه کار پس از 30سال خدمت نداشته باشند؛ - در غیر این صورت و بدون احتساب بازنشستگان کمبود نیرو به بیش از 12هزار نفر می رسد.

فرهاد اسماعیلی یکشنبه ششم تیرماه در شورای آموزش و پرورش فارس، عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی تاکنون با بهره گیری از معلمان در نوبت دوم و نیز استفاده از نیروهای بازنشسته رفع شده اما تأثیری منفی بر روند آموزش داشته است.

او با بیان اینکه با همت استاندار فارس ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته است، گفت: ثمرات این افزایش 2هزار نفری در دو تا سه آینده خود را نشان خواهد داد.

اهدای بیش از 21 هزار گوشی و تبلت در فارس اسماعیلی در ادامه با اشاره به نهضت ملی تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان کم برخوردار، گفت: آموزش و پرورش فارس با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) 7360 تبلت به دانش آموزان تحت نظر این نهاد اهدا کرده است.

او ادامه داد: همچنین با همکاری ارگان های استان، فرهنگیان، سپاه فجر، اداره استثنایی و حوزه مدیریت کل آموزش و پرورش فارس تا اسفندماه 1399 در مجموع 21 هزار و 637 تبلت و گوشی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته که این آمار تا به امروز افزایش نیز یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس حداقل 12 هزار معلم کم دارد

فارس حداقل 12 هزار معلم کم دارد