مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 16:252021-06-27سياسي

کمیسیون اقتصادی از مناطق محروم بازدید می کنند


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مناطق محروم با هدف رفع مشکلات احتمالی آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا مرحبا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی، گفت: با توجه به دستورات کاری کمیسیون اقتصادی کارشناسان مرکز پژوهش ها و مدیران بیمه مرکزی ایران در نشست امروز حاضر بودند.

وی افزود: با توجه به محرومیت های موجود در برخی مناطق کشور که عمدتا در اثر عدم توجه مسئولین به وجود آمده اند و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در میان مردم و نظارت میدانی نمایندگان، اعضای کمیسیون به منظور انجام سلسله نظارت های میدانی خود برنامه ریزی کردند.

بر اساس برنامه ریزی های تدوین شده اعضای کمیسیون اقتصادی از مناطق محروم، مناطق مستعد اقتصادی، دارای صنایع و فعالیت های اقتصادی به منظور بررسی نحوه عملکرد و رفع مشکلات احتمالی بازدید می کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: با توجه به محدودیت های کرونایی، نظارت های میدانی نمایندگان بر اساس پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

با توجه به تصویب کلیات طرح تبیین وضعیت شاخص های اقتصادی و زمان بر بودن بررسی آن در صحن علنی به دلیل تراکم دستورات صحن در خواست اجرای ماده (45) آیین نامه داخلی در زمینه بررسی عملکرد اقتصادی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اقتصادی از مناطق محروم بازدید می کنند

کمیسیون اقتصادی از مناطق محروم بازدید می کنند