مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-27سياسي

تاکید قالیباف بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال کم هزینه با رویکرد دانش بنیان


امیدواریم حداقل در داخل کشور به گونه ای عمل کنیم که موانع تولید رفع شده تا سرمایه گذاران و نیروهای جوان با رویکرد دانش بنیان بتوانند تولیدات اقتصادی تر، - در جریان افتتاح کارخانه تولید مقوای کویر اردستان مطرح شد تاکید قالیباف بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال کم هزینه با رویکرد دانش بنیان رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم حداقل در داخل کشور به گونه ای عمل کنیم که موانع تولید رفع شده تا سرمایه گذاران و نیروهای جوان با رویکرد دانش بنیان بتوانند تولیدات اقتصادی تر، دقیق تر و کم هزینه تر با ظرفیت اشتغال بیشتر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (یکشنبه، 6 تیر ماه) که به شهر اردستان سفر کرده است، کارخانه تولیدات مقوای کویر اردستان را به صورت رسمی افتتاح و از خط تولید آن بازدید کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید گفت: این کارخانه از ضایعات مقوا استفاده کرده و مجددا طی فرآیندی، مقوای نازک تری را که عمدتا از خارج کشور وارد می شده است، تولید می کند.

وی ادامه داد: طبق گزارش مدیران، این کارخانه دارای ظرفیت تولید 100 تن مقوا در سال است که در حال حاضر 300 تن آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قالیباف بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال کم هزینه با رویکرد دانش بنیان

تاکید قالیباف بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال کم هزینه با رویکرد دانش بنیان