مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:152021-06-27حوادث

23 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به کشف 23 تن مواد مخدر از ابتدای سال 1400 در استان گفت: 30 باند قاچاق نیز در این مدت متلاشی شده است.

- ، سردار ناصر فرشید عصر یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 23 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال 1400 دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر 55 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز 39 درصد افزایش داشته است.

فرشید با اشاره به اینکه 600 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر نیز در سه ماهه سال 1400 توقیف شده است، یادآور شد: این میزان توقیف خودروی حامل مواد مخدر نیز نسبت به مدت مشابه 24 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: دو هزار و 200 پرونده مرتبط با مواد مخدر نیز از ابتدای سال در خراسان جنوبی تشکیل شده است، گفت: در این مدت نیز 30 باند مقابله با مواد مخدر متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: 70 درصد کشفیات مواد مخدر تریاک، 12 درصد مرفین، هفت درصد حشیش و دو درصد نیز هرویین بوده است.

علی نسایی، دادستان عمومی و انقلاب بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ریشه تمام ناهنجاری ها مواد مخدر است، گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

23 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد