مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:302021-06-27اقتصادي

رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان در بودجه امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان در بودجه امسال خبر داد.

مهرداد نیکو در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان که یکشنبه شب (6 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرآیند اجرای بودجه سال 1400 در استان خوزستان آغاز شد و ابتدا توضیحات و مقدمات تدوین بودجه برای دستگاه های اجرایی تبیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مباحثی از جمله درآمدها، اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی در بودجه کل کشور تشریح و همچنین سهم استان خوزستان از بودجه کل کشور ارائه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: براساس مستندات قانون بودجه، بودجه هزینه ای امسال در استان خوزستان یک هزار و 149 میلیارد تومان برای 24 دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده که در مقایسه با سال قبل، 56 درصد رشد داشته است.

نیکو با اشاره به رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان، گفت: در اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان، بالغ بر 4 هزار و 298 میلیارد تومان اعتبار برای خوزستان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان

رشد 130 درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خوزستان