مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 19:152021-06-27ورزشي

جدال صدرنشین و قعرنشین به سود چوکا تالش


در هفته سی ویکم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میزبان خود بادران تهران رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بادران تهران و چوکای تالش در هفته سی و یکم از لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه کارگران مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه بدون گل به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.

دو تیم با انگیزه بالا به میدان آمده بودند، چوکا برای فرار از منطقه سقوط و بادران برای صعود به لیگ برتر که در پایان این تساوی بیشتر به نفع نماینده استان گیلان خاتمه یافت.

فرشاد پیوس سرمربی چوکا تالش برای این دیدار، آیدین قویدل، علیخانی، کنعان طاهرزاده، امیرحسین صالحی، جعفری، ایمان شوریابی، حسین پاپی، مهدی محمدیاری، خدابنده لو، خردمند و امیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  کادر فنی بادران در این بازی، مهرداد طهماسبی، سید محسن حسینی، ایمان اکبری، مجید قشقایی، علی خسروی، پیمان نامور، امیر میربزرگی، محمد پاپی، محمد پاکی، حمید کاظمی و مرتضی خراسانی را در ترکیب اولیه تیمش قرار داد.

بازی بین بادران و چوکای تالش در هفته آغازین تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر در استادیوم کارگران برگزار شد که قضاوت این بازی برعهده عبدالنبی پورخلف، حسن یوسفی، نجف پناهی و وحید زمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال صدرنشین و قعرنشین به سود چوکا تالش

جدال صدرنشین و قعرنشین به سود چوکا تالش