مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:402021-06-27سياسي

استیضاح بی وقت!


شب گذشته در برخی از کانال های فضای مجازی شهرستان اسدآباد خبری مبنی بر استیضاح شهردار شهر اسدآباد مشاهده شد که بعد از گذشت دقایقی این خبر از کانال های فضای مجازی حذف شد.

- ایسنا/همدان شب گذشته در برخی از کانال های فضای مجازی شهرستان اسدآباد خبری مبنی بر استیضاح شهردار شهر اسدآباد مشاهده شد که بعد از گذشت دقایقی این خبر از کانال های فضای مجازی حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای صحت و سقم خبر فوق و علت و چرایی حذف خبر از کانال های فضای مجازی شهر پیگیر موضوع از اعضای شورا نشین دوره پنجم، فرماندار و شهردار شهر شدیم .

فرماندار اسدآباد در رابطه با صحت و سقم این موضوع، اظهار کرد: هنوز تاکنون در این زمینه هیچ مصوبه ای مبنی بر استیضاح شهردار شهر اسدآباد به دست فرمانداری نرسیده است.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در صورتیکه شورای اسلامی شهر بر اساس وظایف و قانون به این نتیجه رسیده باشند باید تصمیم آنان در قالب مصوبه به کمیته انطباق ارجاع و روند مصوبه در کمیته انطباق مورد بررسی قرار گیرد که آیا مصوبه با قانون مغایرت دارد یا خیر؟ وی تصریح کرد: بعد از بررسی ها، کمیته انطباق نظر خود را اعلام خواهد کرد و در این رابطه نظر کمیته انطباق مورد تأیید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح بی وقت!

استیضاح بی وقت!