مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-27دانش

آزمایشگاه ها خطوط مقدم فتح مرزهای دانش


آزمایشگاه ها در حوزه های مختلف علمی آوردگاه دانشمندان و محققین جهان است و محققین حوزه های مختلف بخش زیادی از فعالیت های علمی خود را در بستر آزمایشگاه ها صورت می دهند.

- ایسنا/اردبیل آزمایشگاه ها در حوزه های مختلف علمی آوردگاه دانشمندان و محققین جهان است و محققین حوزه های مختلف بخش زیادی از فعالیت های علمی خود را در بستر آزمایشگاه ها صورت می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از حوزه های پیشرو در دنیای امروز حوزه علوم شناختی است که می تواند به مانند پلی در میان رشته های علوم انسانی همچون روانشناسی و علوم فنی و مهندسی همانند مهندسی پزشکی، هوش مصنوعی و رشته هایی از این دست عمل کند.

محققین در علوم مرتبط با مغز و شناخت وظیفه دارند با ابزارهای علمی و فنی، بررسی رویدادهای مختلف ذهنی را انجام داده و مفاهیم روانشناسی را تا حد ممکن به صورت کمی درآورند.

این کار نیاز به بررسی های بلند مدت و تحقیقات بر روی افراد با ویژگی های ذهنی مختلف دارد که در حین ارزشمند کردن تحقیقات این محققین باعث سخت شدن روند پژوهش در این حوزه هم می شود.

به طور مثال تحقیقات بر روی حوزه خواب یا احساس نیازمند داده گیری از افراد به صورت شبانه روزی است یعنی فرد برای آنالیز خواب باید چندین شبانه روز تحت نظارت پزشک یا مختصص روانشناسی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه ها خطوط مقدم فتح مرزهای دانش

آزمایشگاه ها خطوط مقدم فتح مرزهای دانش