مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-27اقتصادي

صدور و تمدید 31 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور و تمدید 31 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون17 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و پروانه 14 واحد تولیدی تمدید شده است.

 مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروانه های صادره مربوط به واحدهای تولیدی، صنایع ساختمانی و معدنی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی است.

 وی تصریح کرد: اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد نشانه تعهد تولید کننده یا ارایه کننده محصول و خدمت با کیفیت به رعایت ضوابط و موازین، احترام به حقوق مصرف کنندگان و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون علامت استاندارد یا با کیفیت پایین تر از استاندارد ممنوع است.

رحمتی تصریح کرد: تولید کنندگانی که محصولات و تولیدات آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری است باید قبل از تولید انبوه، توزیع و فروش کالاها، نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کرده و نشان ملی استاندارد ایران را با کد رهگیری ده رقمی، بر روی محصول و بسته بندی خود به نحوی درج نمایند که توسط مصرف کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 31 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

صدور و تمدید 31 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد