مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-27فرهنگي

حضور داوران جوان در جشنواره هنرهای تجسمی جوان/ محور «جایزه» نیست


دبیر بیست و هشتمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان، از حضور یک داور جوان در ترکیب 3 داور رشته های ده گانه جشنواره خبر داد.

- رضوان صادق زاده هنرمند نقاش و دبیر بیست و هشتمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران درباره رویکرد این دوره جشنواره به خبرنگار مهر گفت: امسال نیز همچون سال گذشته، به دلیل شیوع بیماری کووید 19 بنا را بر این گذاشتیم که جشنواره را آنلاین و با مرکزیت تهران برگزار کنیم؛ شرکت کننده ها در خانه و آتلیه های خود هستند و به صورت آنلاین هدایت خواهند شد.

وی با اعلام اینکه در این دوره، جشنواره در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود، بیان کرد: جشنواره به همان روال سال گذشته و با هدایت اساتید هر رشته از محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه سازی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدئو آرت، چیدمان و …)، رشته های این دوره جشنواره است؛ قرار بود سرامیک نیز به رشته ها اضافه شود که به دلیل سختی اجرای کارهایش، اضافه نشد.

صادق زاده توضیح داد: سال گذشته گمان می کردیم که نتوانیم از عهده برگزاری جشنواره آنلاین برآییم اما خلاف تصور ما جشنواره خوبی برگزار شد البته تمام محسنات جشنواره هنرهای تجسمی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داوران جوان در جشنواره هنرهای تجسمی جوان/ محور «جایزه» نیست

حضور داوران جوان در جشنواره هنرهای تجسمی جوان/ محور «جایزه» نیست