مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-27سياسي

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت


مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در پیامی به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و اعلام همدردی با مردم این شهر تأکید کرد: جامعه بین المللی تعهد خود را مبنی بر جهان عاری از سلاح های شیمیایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد حمله شیمیایی به شهر سردشت، پیام ویدئویی صادر کرد.

فرناندو آریاس مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در این پیام با اشاره به این که 28 ژوئن در سازمان منع سلاح های شیمیایی روز رسمی بزرگداشت قربانیان حمله شیمیایی به سردشت است، خاطرنشان کرد: من در ایران و لاهه در کنار این قربانیان بوده و با درد و احساسات آنها همدردی کرده ام و مایلم از طرف سازمان منع سلاح های شیمیایی عمیق ترین همدردی و همبستگی خود را با مردم سردشت ابراز کنم.

آریاس با بیان این که نفرت جهانی نسبت به حملات شیمیایی، به امضای کنوانسیون سلاح های شیمیایی توسط جمع کثیری از کشورهای جهان در سال 1993 کمک شایانی کرد، افزود: این سالگرد غم انگیز، فرصت مهمی است تا جامعه بین المللی برای محکومیت مشترک سلاح های شیمیایی مجدداً متحد شود.

مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی با اشاره به این که تا به امروز 193 کشور عضو کنوانسیون سلاح های شیمیایی هستند و بیش از 98 درصد از جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح های شیمیایی در سالگرد بمباران شیمیایی سردشت