مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-28سياسي

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح مهر تحصیلی در گلستان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا خواهد شد.

- حجت الاسلام نصرت الله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی، امسال با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم و با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همانند سنوات گذشته اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای رویکرد سیاست حمایتی اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم است که همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال انتظار است با توجه به موقوفات مرتبط و همچنین استفاده از توان خیران و متولیان موقوفات و از منابعی همچون اعانات و مشارکت های مردمی و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه این ظرفیت را به سه برابر سال گذشته برسانیم و تمام شهرستان ها با تمام ظرفیت پای کار خواهند بود.

جعفری توضیح داد: این بسته های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر اقلام و ملزومات آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند در دستور کار است، گفت: هدف دیگر اجرای طرح توسعه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می شود