مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-28سياسي

شعبده باز «عصر جدید» از دولت حکم گرفت/ معرفی «پیام آور مغز و شناخت»


ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، زیرمجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حکمی، سعید فتحی روشن را به عنوان «پیام آور مغز و شناخت» معرفی کرد.

- ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، زیرمجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حکمی، سعید فتحی روشن را به عنوان پیام آور مغز و شناخت معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فتحی روشن که سال هاست در حوزه منتالیسم به عنوان شاخه ای از شعبده که با کارکرد ذهنی مرتبط است فعالیت می کند، در حکمی از سوی ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی به عنوان پیام آور مغز و شناخت معرفی شد.

فتحی روشن در فصل اول برنامه عصر جدید با مهارت هایی در حوزه شعبده و منتالیسم به این برنامه استعدادیابی ورود کرد و با طراحی هایی که در نظر گرفت جزو فینالیست های این برنامه شد.

اگرچه شهرت فتحی روشن به واسطه عصر جدید صورت گرفت با این حال فعالیت های خود را در حوزه برنامه سازی و دیگر کارهای مرتبط با ذهن ادامه داد.

او سال گذشته در رویدادی که از طرف یکی از معاونت های ریاست جمهوری با توجه به هفته آگاهی مغز برگزار شد حضور یافت و امسال به واسطه فعالیت های جدید خود از ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حکم گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبده باز «عصر جدید» از دولت حکم گرفت/ معرفی «پیام آور مغز و شناخت»

شعبده باز «عصر جدید» از دولت حکم گرفت/ معرفی «پیام آور مغز و شناخت»