مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-28سياسي

نیمی از درآمد شهرداری قزوین صرف حقوق و مزایا می شود


یک فعال فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه شهرداری با تعداد کارمندان بالا تبدیل به یک مجموعه فربه و چاق شده است، گفت: حدود نصف درآمد جذب شده شهرداری صرف هزینه های خود می شود.

- رسول ملاحسنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت های مهم شورای شهر جدید در استان قزوین اظهار کرد: شورای شهر در واقع تصمیم گیرنده شهر در مباحث مختلف اعم از توسعه زیرساخت ها، فضای کاربردی شهر، هویت و فرهنگ است.

فعال فرهنگی و اجتماعی استان قزوین اذعان کرد: در سال های گذشته شورای شهر ترکیبی از افراد مختلف با سلایق مختلف بود که برای توسعه شهر سندهای چشم انداز مختلفی را مطرح کردند که متأسفانه این چشم اندازها تاکنون محقق نشده است و در برخی موارد نیز ما از اهداف اصلی طرح ها دور شده ایم.

وی گفت: از دیگر وظایف شورای شهر جدید پایش سند چشم انداز جدید تا افق سال 1405 است تا در راستای آن برنامه های توسعه شهر در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدمات شهری، فضای شهر و همچنین راه های رسیدن به هدف مشخص شود.

وی افزود: اگر سند چشم انداز همراه با نقشه راه مشخص تعریف شود افراد مطالبه گر خارج از مجموعه شورای شهر مانند جمع های نخبگان، جمع های دانشجویی و رسانه ها از اعضا شورا می توانند مطالبات خود را در حیطهٔ اینکه که هدف ما در سند چشم انداز چه بوده و ما تاکنون چه مقدار از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از درآمد شهرداری قزوین صرف حقوق و مزایا می شود

نیمی از درآمد شهرداری قزوین صرف حقوق و مزایا می شود