مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-28اجتماعي

اختصاص 61 حوزه امتحانی برای کنکور 1400 در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در 8 شهرستان 61 حوزه امتحانی برای کنکور 1400 خراسان جنوبی ها در نظر گرفته است.

- اظهار کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی 61 حوزه امتحانی در 8 شهرستان را برای آزمون کنکور سال 1400 در نظر گرفته است که در این 61 حوزه 6 هزار و 863 داوطلب آزمون خواهند داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: البته علاوه بر این حوزه ها، دانشگاه بیرجند نیز حوزه هایی را برای آزمون در نظر گرفته است تا در هر حوزه داوطلبان کمتری حوزه داشته و امکان رعایت فاصله گذاری فیزیکی وجود داشته باشد.

واقعی با اشاره به اینکه به داوطلبان و خانواده های آنان این اطمینان را می دهیم که پروتکل های بهداشتی به نحو احسن اجرا شود، ادامه داد: به عنوان مثال طبق ضوابط فاصله صندلی ها باید بین یک متر و نیم تا یک متر و 80 سانت باشد که ما برای اطمینان بیشتر فاصله یک متر و 80 سانت را رعایت خواهیم کرد.

وی گفت: ضدعفونی کردن حوزه های کنکور در روز قبل از شروع آزمون، تهویه مناسب سالن های امتحانی، استفاده از ماسک توسط همکاران و عوامل برگزار کننده کنکور در خراسان جنوبی به طور جدی مورد تأکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کنکور در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه برگزار می شود، یادآور شد: ما در هر حوزه امتحانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 61 حوزه امتحانی برای کنکور 1400 در خراسان جنوبی

اختصاص 61 حوزه امتحانی برای کنکور 1400 در خراسان جنوبی