مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-28حوادث

522 عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 522 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 522 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سهیل فضل وزیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حفظ و حراست از جان و مال شهروندان؛ همواره برای آتش نشانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فضل وزیری عنوان کرد: از این رو آتش نشانان سنندجی در راستای امداد رسانی سریع و به موقع؛ با تمام توان در زمان بروز حوادث خدمات رسانی کرده اند.

وی از انجام 522 عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 295 عملیات مربوط به اطفاء حریق و 227 عملیات نیز به امدادرسانی اختصاص داشته است.

فضل وزیری تصریح کرد: انجام 129 فقره عملیات اطفاء حریق مسکونی، 87 فقره فضای سبز و کشاورزی، مرتع و جنگل، 28 مورد مربوط به ماشین آلات، 16 فقره تجاری، انبار 13 مورد، 13 فقره ضایعات و زباله، یک مورد مراکز بهداشتی درمانی، یک مورد تاسیسات شهری، اداری یک مورد و 6 فقره سایر موارد از 295 عملیات اطفاء حریق صورت گرفته توسط آتش نشانان سنندجی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

522 عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد

522 عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد