مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-28اقتصادي

چرا مردم کتاب های روانشناسی «زرد» می خوانند؟


یک ناشر از رابطه عرضه و تقاضا درخصوص فروش بالای کتاب های عامه پسند روانشناسی می گوید و بیان می کند: باید همه مراقبت مان این باشد که سطح فکر، دانش و اطلاع مردم را آن قدر بالا ببریم که غذای ناسالم نخورند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مدیر انتشارت دانژه و نویسنده درخصوص وضعیت کیفی و علمی کتاب های روانشناسی در سال های اخیر و مسئله کتاب سازی در این زمینه اظهار کرد: من به عنوان یک ناشر کتاب های روانشناسی عامه ای را منتشر می کنم که پشتوانه های تئوریک داشته باشند و لاغیر.

اما این که کتاب هایی تولید می شوند و فراوان هم فروش می روند، مسئله دیگری را پیش روی ما می گذارد؛ چرا می خرند؟ حتما نیازی در جامعه وجود دارد که مردم به سمت این کتاب ها می روند.

سازمند در ادامه کتاب را به مثابه غذا دانست و افزود: همگان نه بودجه خوردن یک نوع غذا را دارند و نه ذوقش را.

بخشی از علت وجود کتاب های روانشناسی عامه پسند (اصطلاحا زرد) مربوط به تقاضای آن هاست، چون نمی توان کتاب بی تقاضا منتشر کرد.

این ناشر همچنین درباره علت مراجعه مردم به کتاب های روانشناسی عامه پسند گفت: مردم به دنبال نکاتی هستند که سهل و ساده باشد و احتیاج به تفکر زیاد نداشته باشد، این کتاب ها هم مشکلاتی را مطرح می کنند که خواننده نیز مسائلی شبیه به آن ها را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم کتاب های روانشناسی «زرد» می خوانند؟

چرا مردم کتاب های روانشناسی «زرد» می خوانند؟