مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-28سياسي

سازمان های مردم نهاد بسترساز رشد و آگاهی جمعی هستند


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان گفت: نشاط و توسعه یافتگی یک جامعه در گرو مشارکت آگاهانه مردم و پویایی و فعالیت نهادهای مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهادر اسدی صبح امروز در نشست با نمایندگان نهادهای مردمی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بدون تردید کیفیت و تعالی هر جامعه ای به میزان تعاملات اجتماعی و مشارکت مدنی افراد جامعه در قالب تشکل های اجتماعی برای نایل شدن به اهداف عالیه و توافق شده جامعه، بستگی دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان با تاکید بر لزوم تقویت نهادهای مردمی، گفت: سازمان های مردم نهاد بستر ساز رشد و آگاهی جمعی در جامعه هستند.

اسدی با بیان اینکه نهادهای اجتماعی به مثابه حلقه ارتباطی میان حاکمیت با بدنه جامعه ایفای نقش می کنند، گفت: نهادهای مردمی با مراجعه به سامانه جامع مشارکت های مردمی به آدرس تارنمایMosharekat.

eadl.

ir  می توانند نسبت به ثبت نام و همکاری با قوه قضاییه اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات نهادهای مردمی از استانداری کردستان، و  همچنین سامانه جامع مشارکت نهادهای مردمی قوه قضاییه اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد بسترساز رشد و آگاهی جمعی هستند

سازمان های مردم نهاد بسترساز رشد و آگاهی جمعی هستند