مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-28اقتصادي

کشتار استارتاپ ها در فروش بیمه نامه تخفیف دار


معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد در نامه ای به رییس کل بیمه مرکزی از عنوان «کشتار استارتاپ ها در دولت دوازدهم« برای صدور دستور توقف فروش بیمه نامه با تخفیف به استارتاپ ها یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدرضا عظیمی معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای به و رییس شورای عالی بیمه درخواست ارائه توضیحات لازم در مورد دستور توقف فروش بیمه نامه با تخفیف به استارتاپ ها ارائه کرد.

در این نامه آمده است: اطلاعات واصله از سوی فعالان بخشی خصوصی و برخی دستگاه های اجرایی کشور به هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مبین صدور دستور توقف فروش بیمه نامه با تخفیف به استارتاپ ها و تلقی موضوع به عنوان هشدار استارتاپ ها در دولت دوازدهم توسط رسانه های جمعی است.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید گزارشی از دلایل توجیهی صدور دستور مذکور به قید فوریت تهیه و برای طی مراحل آتی بررسی به این معاونت ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حال حاضر فروش بیمه نامه ها در کشور در حد 98 درصد به صورت حضوری و تنها 2 درصد آن به صورت اینترنتی و غیرحضوری و یا از طریق استارتاپ ها صورت می گیرد در حالی که در دنیا حداقل 30 درصد از فروش بیمه نامه ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی و 70 درصد بیمه نامه ها به شکل رودرو و حضوری به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار استارتاپ ها در فروش بیمه نامه تخفیف دار

کشتار استارتاپ ها در فروش بیمه نامه تخفیف دار