مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28اقتصادي

صدور 70 پروانه جدید استاندارد در فارس


مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد که در سه ماهه اول امسال 70 پروانه استاندارد جدید برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد که در سه ماهه اول امسال 70 پروانه استاندارد جدید برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

مرتضی رهنما دوشنبه هفتم تیر به خبرنگاران گفت: در این بازه زمانی 30 پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در استان فارس صادر شد.

رهنما افزود: در این مدت کارشناسان استاندارد 780 نمونه محصول را بصورت تصادفی از خطوط تولیدی استان نمونه برداری ودر آزمایشگاههای استاندارد مورد آزمون قرار دادند.

مدیرکل استاندارد فارس گفت: در این مدت 2500 بار نازل های سوخت در سطح استان فارس مورد کالیبراسیون قرار گرفت که مشخص شد نازل های سوخت استان مشکل خاصی ندارند.

رهنما همچنین از کالیبره کردن 280 باسکول جاده ای در این مدت در استان فارس خبر داد و گفت : 2600 وسیله سنجش و ترازوهای عمومی نیز مورد آزمون کالیبراسیون قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد فارس همچنین از صدور 660 تاییدیه استاندارد برای آسانسورهای سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 54 مجوز ظرفیت خالی برای واحدهای تولیدی استان نیز صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 70 پروانه جدید استاندارد در فارس

صدور 70 پروانه جدید استاندارد در فارس