مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28فرهنگي

اعتیاد سرمنشأ ایجاد دیگر آسیب های اجتماعی در جامعه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پدیده اعتیاد با گسترش روزافزون خود منجر به پیدایش دیگر آسیب های اجتماعی شده و به نوعی عامل و سرمنشأ ایجاد این ناهنجاری های است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه بعد از جنگ مسأله اصلی اعتیاد است ، تصریح کرد: در حال حاضر نیز همه مسئولان باید با نگاهی همدلانه و جامع به این معضل بزرگ اجتماعی و فرهنگی بنگرند و بر این اساس اقدام کنند.

سوءمصرف مواد مخدر به پدیده ای شوم در وسعت جهانی تبدیل شده است وی خاطرنشان کرد: سوءمصرف مواد مخدر به پدیده ای شوم در وسعت جهانی تبدیل شده است که دیگر نمی توان آن را مختص به یک جغرافیای خاصی دانست.

مقدم با بیان اینکه مقابله با شیوع مواد مخدر نیازمند عزمی عمومی در بعد بین المللی است، گفت: در این میان نباید تنها به کارهای سلبی اکتفا کنیم، بلکه کار فرهنگی و تأکید بر پیشگیری از اعتیاد و ابتلای به مواد مخدر جزو مهمترین راهبردها در مبارزه با اعتیاد به شمار می رود.

وی اظهار کرد: علل و عوامل مختلفی در گرایش افراد به مواد مخدر مؤثر است و هیچگاه نمی توان پدیده اعتیاد را به صورت تک عاملی مورد بررسی و اقدام قرار داد.

بلکه باید مجموعه اقدامات مؤثر و عالمانه ای تدبیر و برنامه ریزی شود تا با نگاهی همه جانبه بتوان نسبت به کاهش و امیدواریم رفع این معضل اجتماعی گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد سرمنشأ ایجاد دیگر آسیب های اجتماعی در جامعه است

اعتیاد سرمنشأ ایجاد دیگر آسیب های اجتماعی در جامعه است