مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28سياسي

آغاز مسابقات شهرستانی قرآن کریم از 24 تیرماه 1400 در کرمانشاه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم از 24 تیرماه 1400 در این استان خبر داد.

- با اشاره به زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در شش منطقه این استان از 24 تیرماه آغاز و تا پنجم مردادماه سال 1400 ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات در منطقه یک شهرستان اسلام آبادغرب 24 تیرماه، منطقه 2 شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب 31 تیرماه، منطقه سه شهرستان سنقر و کلیایی دوم مردادماه، منطقه چهار شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین 27 تیرماه، منطقه پنجم شهرستان پاوه و منطقه اورامانات پنجم مردادماه و منطقه ششم کرمانشاه سوم و چهارم مردادماه 1400 برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تفاوت مسابقات امسال با دوره های گذشته در زمینه داوری است، داوران مرحله شهرستانی تا کشوری افرادی هستند که گواهی و مدرک دوره ساماندهی و ارتقای سازمان اوقاف و امور خیریه را دارند.

صالحی با اشاره به منطقه بندی استان های همجوار در مرحله شهرستانی بیان کرد: سازمان اوقاف بر اساس گروه بندی، استان ها را به 10 منطقه تقسیم کرده و 10 استان سرگروه استان های دیگر هستند، بر این اساس استان کرمانشاه طبق تقسیم بندی یاد شده، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات شهرستانی قرآن کریم از 24 تیرماه 1400 در کرمانشاه

آغاز مسابقات شهرستانی قرآن کریم از 24 تیرماه 1400 در کرمانشاه