مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28پزشكي

نوشیدن آب کافی به پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند


دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش ابتلا به گرمازدگی در فصل تابستان گفت: نوشیدن آب کافی به پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند.

- اظهار کرد: گرمازدگی به وضعیتی گفته می شود که به علت قرارگیری در زیر تابش نور خورشید و مکان هایی که تهویه مناسب نداشته دمای بدن افزایش یافته و بدن انسان نمی تواند دما بدن را کاهش دهد.

وی افزود: افراد باید در فصل تابستان به علت افزایش گرما هوا از قرارگیری در زیر تابش مستقیم نور خورشید مخصوصاً در ساعت 12 ظهر الی چهار بعد از ظهر و مکان هایی که تهویه مناسب ندارند خودداری کنند زیرا تعریق بیش از اندازه بدن سبب گرمازدگی می شود.

دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه چه افرادی بیشتر از سایرین در معرض گرمازدگی قرار دارند، تصریح کرد: سالمندان، کودکان، زنان باردار و افرادی که شرایط کاری آنها به گونه ای است که در زیر نور خورشید فعالیت دارند بیشتر از سایر مردم در معرض گرمازدگی قرار دارند.

بیگلری بیان کرد: سردرد، سرگیجه، بی حالی و بی اشتهایی و ضعف بدن از نشانه های گرمازدگی در افراد است و مصرف آب به علت جبران آب از دست رفته بدن به درمان و پیشگیری از گرمازدگی بسیار کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدن آب کافی به پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند

نوشیدن آب کافی به پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند