مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-28اقتصادي

رشد 12 درصدی داوطلبان کنکور در گیلان/ 37 هزار نفر رقابت می کنند


نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به افزایش 12 درصدی داوطلبان کنکور در استان، گفت: بیش از 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور سراسری امسال رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان دمیرچی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرکت 37 هزار و 183 داوطلب گیلانی در آزمون کنکور سراسری امسال، اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته با رشد 12 درصدی همراه است.

وی به تفکیک تعداد داوطلبان اعم از دختر و پسر نیز اشاره کرد و گفت: 37 درصد شرکت کنندگان را پسران و 63 را دختران تشکیل می دهند.

دمیرچی با بیان اینکه کنکور سراسری امسال در چهار روز چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، برگزار می شود، اضافه کرد: داوطلبان نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته برخی شهرستان های استان گیلان نیز برگزار می شود، اضافه کرد: آستارا، آستانه اشرفیه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، تالش، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال نیز حوزه های امتحانی پیش بینی شده برای برگزاری آزمون هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با تأکید بر همراه داشتن و استفاده همه داوطلبان از ماسک، ادامه داد: در صورت نداشتن ماسک از ورود آن ها به حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی داوطلبان کنکور در گیلان/ 37 هزار نفر رقابت می کنند

رشد 12 درصدی داوطلبان کنکور در گیلان/ 37 هزار نفر رقابت می کنند