مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-28بين الملل

وزیر کشور پاکستان: زخمی های طالبان به پاکستان منتقل و درمان می شوند


شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان گفته است که اجساد و زخمی های طالبان افغانستان به پاکستان منتقل می شوند و برخی آنان در مراکز درمانی پاکستان درمان می شوند.

- شیخ رشید احمد، وزیر کشور پاکستان گفته است که اجساد و زخمی های طالبان افغانستان به پاکستان منتقل می شوند و برخی آنان در مراکز درمانی پاکستان درمان می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشید احمد از طالبان افغانستان خواسته تا با تحریک طالبان پاکستان، اجازه فعالیت علیه کشورش را ندهند.

او در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی جیو نیوز پاکستان گفته است که خانواده های اکثر مقامات طالبان در پاکستان زندگی می کنند: مسئله این است که خانواده طالبان و دیگران در اینجا در پاکستان بسر می برند، آنها در مروت، لوی بیر، بارکو و ترنول زندگی می کنند.

وزیر کشور پاکستان در پاسخ به احتمال حمایت طالبان افغانستان از تحرکات طالبان پاکستان گفته که طالبان افغانستان باید فیصله کنند که به تحریک طالبان پاکستانی بفهمانند، همانطوری که ما خواهان صلح در افغانستان هستیم طالبان افغانستان به تحریک طالبان پاکستان و سایر عناصر اجازه هیج گونه دخالت در پاکستان را ندهند و ما انشاالله در ظرف یک ماه کار حصار کشی مرز میان افغانستان و پاکستان را تمام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور پاکستان: زخمی های طالبان به پاکستان منتقل و درمان می شوند

وزیر کشور پاکستان: زخمی های طالبان به پاکستان منتقل و درمان می شوند