مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-28اقتصادي

رفع مشکل آب شرب کوهدشت ظرف سه ماه آینده


فرماندار کوهدشت با اشاره به مشکلات تأمین آب شُرب این شهر، گفت: همزمان با تکمیل و بهره برداری از خط رینگ شمالی یک مخزن 5000 مترمکعبی و یک مخزن 1250 مترمکعبی اجرا می شود که با اجرای آن 6200 مترمکعب به آب شرب ما اضافه می شود.

- ایسنا/لرستان فرماندار کوهدشت با اشاره به مشکلات تأمین آب شُرب این شهر، گفت: همزمان با تکمیل و بهره برداری از خط رینگ شمالی یک مخزن 5000 مترمکعبی و یک مخزن 1250 مترمکعبی اجرا می شود که با اجرای آن 6200 مترمکعب به آب شرب ما اضافه می شود.

مجتبی بیرانوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آب شرب شهر کوهدشت توسط 24 حلقه چاه آبرفتی ـ آهکی، یعنی چاه عمیق و نیمه عمیق تأمین می شود.

وی ادامه داد: 75 درصد از این آب با یک خط انتقال 30 کیلومتری از منطقه هزارمنی و پریان انتقال داده شده و وارد یک مخزن در منطقه نرشکسته شده و به صورت صقلی پمپاژ شده و وارد مخزن دیگری که در دو کیلومتری شهر کوهدشت واقع شده و در ارتفاعات است، انتقال پیدا کرده و به شهر کوهدشت می رود.

بیرانوند عنوان کرد: علت قطعی آب نیز همین است که منبع تأمین آب ما پایدار نیست، چون برای تأمین آب شرب به سد نیاز داریم.

فرماندار کوهدشت با اشاره به این که در حال حاضر با توجه به اقدامات خوبی که ظرف دو سال گذشته آب و فاضلاب استان و شهرستان داشته، بخش اعظمی از مشکل آب شهر حل شده، اما بعضی از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آب شرب کوهدشت ظرف سه ماه آینده

رفع مشکل آب شرب کوهدشت ظرف سه ماه آینده